آموزش‌های ویدیویی زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : hossein parto

 یادگیری زبان انگلیسی

چطور گوشت گاو - نادر و متوسط رو می خوای؟. welldone "، لطفا"

پیشخدمت:آنا: آنا.

پیشخدمت: رالف:آنا.

یادداشت‌های زبان​

توجه داشته باشید که چگونه این پرسش با "می‌تواند" شروع شود. چون این یک سوال بله / خیر است، در پایان آهنگ افزایش می‌یابد.AndI ". ​

توجه داشته باشید که چگونه آنا بر انتخاب خود تاکید می‌کند و "لیموناد" را انتخاب می‌کند.Areyoureadytoorder، ordoyouneedafewminutes؟ کلمه "یا" علامت انتخابی در اینجا است. ​

توجه داشته باشید که آهنگ افزایش آهنگ، و آهنگ در حال افتادن در چند دقیقه (اولین انتخاب این است: آیا شما آماده سفارش هستید؟ و گزینه دوم این است که "آیا شما به چند دقیقه نیاز دارید؟" ).I، نخود فرنگی.

توجه داشته باشید که "سوپ گوجه"، "گوشت سرخ‌شده" و "سیب‌زمینی سرخ‌کرده" کلمات مرکب هستند.فشار بر کلمه دوم در هر عبارت افت می‌کند.. welldone "، لطفا"

تنها اطلاعات لازم داده می‌شود.. من "lljusthavethefish" هستم

گفتگو ۲ - ۲: AttheDoctorWhatseemstobetheproblem "؟"

من سردرد دارم.چند وقته این علائم رو داری؟

و من هم واقعا خسته هستم.. همم ​

انگار آنفولانزا گرفتی.هر چهار ساعت آسپرین بخور و استراحت کنmakesure، زیاد آب بخور.اگه تا هفته دیگه هنوز مریض باشی. ​

بسیار خوب، متشکرم.Whatseemstobetheproblem "؟" ​

یعنی "مشکل چیست؟" توجه داشته باشید که آهنگ در پایان این پرسش قرار دارد.دکتر اطلاعات دارد، نه "بله / خیر". ​

خب، به عنوان یه واژه مقدماتی استفاده میشهتوجه داشته باشید که چگونه مصوت به گوش می‌رسد، تا شبیه "Weeeeeell …" باشد. این می‌تواند به عنوان راهی برای "خرید زمان" مورد استفاده قرار گیرد در حالی که شما در مورد آنچه می‌خواهید بگویید فکر می‌کنید. ​

Abadcough … asorethroat … aheadache: به مقاله "a" قبل از هر علامت توجه کنید.: کتی.: کتی.

کتی.یادداشت‌های زبان

Takeaspirin … getrest … makesure … توجه کنید که دکتر از the ساده اینجا استفاده می‌کند تا دستورها را صادر کند.این شکل ضروری فعل دلالت دارد. ​

Stillsick به معنی "ادامه دادن به بیمار" است. ​

گفتگو ۲ - ۳: درخواست از مسیرها. معذرت می خوام

. بله، "sthatway" - هشما سه‌تا بلوک به خیابان واشنگتن می‌روید، بعد به  یادگیری زبان انگلیسی مت راست بپیچید.در گوشه‌ای از ساحل است.! ممنون ​

من فقط چند روز تو شهر بودم، به همین خاطر هنوز راه خودم رو بلد نیستم.. "اوه،" Iknowhowyoufeel

... Couldyoutellmeیه کمی مودب‌تر از اونیه که بتونی به من بگی …؟ " " "Couldyoutellmewherethelibraryis "؟"

این یک سوال غیر مستقیم است، پس موضوع (کتابخانه)قبل از فعل (یعنی)می‌آید.کلمه دستور در یک پرسش مستقیم (در کجا کتابخانه است)معکوس می‌شود؟) .. بله، "sthatway" - ه

علامت: nancyعلامت: ​

nancy:یادداشت‌های زبان

! "Istilldon"توجه داشته باشید که کلمه "همه چیز" کجا است، فاعل (همه چیز)قبل از فعل می‌آید (یعنی).این سفارش با سوال مستقیم متفاوت است (همه چیز کجاست؟) .گفتگو ۲ - ۴: CallingforHelp

Isanyonehurt "؟"نمی‌دانم … ​

بیاید به پلیس زنگ بزنیم.الو؟من acaraccidentnearthepostofficeonCharlesStreet هستم.به نظر میاد یه مرد آسیب‌دیده. بله، itjusthappened.OK، ممنون. خداحافظ ​

Whatdidtheysay "؟"آن‌ها می‌خواهند یک آمبولانس و یک ماشین پلیس را درست کنند.





:: برچسب‌ها: یادگیری زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: